PublikācijasLUAC nodrošina līdz 50% finansējumu uzņēmumu dalībai izstādē Nature Expo 2015 Šobrīd viena no uzņēmumu veiksmes atslēgām ir spēja pielāgoties mūsdienu tirgum un vēlme meklēt jaunas iespējas kā sevi pilnveidot. Kā viena no iespējām, ko uzņēmumi labprāt izmanto, ir dalība dažādās izstādēs. Viena no ievērojamākajām un gaidītākajām izstādēm šogad ir tieši “Nature Expo 2015”, kas līdz šim labi zināmās izstādes – “Dārzs. Flora”, “Mežs un koks” un “Riga Agro” apvienos vienā mežsaimniecības, lauksaimniecības un dārzkopības notikumā – izstādē “Nature Expo 2015”. Tā norisināsies no 24. līdz 26. aprīlim, Ķīpsalas izstāžu kompleksā. Atsaucoties uz pastiprināto uzņēmumu interesi, Latvijas Uzņēmējdarbības Attīstības centrs (LUAC) izskatījis iespēju piešķirt uzņēmumiem līdz 50% finansējumu izstādes stenda laukuma nomai. Atbalstot uzņēmējus, kā arī dodot iespēju apliecināt savu preču vai pakalpojumu kvalitāti un profesionalitāti, LUAC izstādes dalībniekiem dod iespēju saņemt līdz pat 50% finansējumu stenda laukuma nomai. Lai arī pieteikties līdzfinansējumam var jebkurš uzņēmums, jāņem vērā, ka priekšroka tiks dota tiem uzņēmumiem, kas līdz šim šāda veida izstādēs nav piedalījušies, kā arī kvalitātes zīmju “Latvijas Produkts”, “Dabīgs Produkts”, “Quality Product of Latvia” sadarbības partneriem. “Izstādes “Nature Expo 2015” mērķis ir veicināt visas nozares attīstību, iepazīstinot gan ar pašmāju, gan ar ārzemju pieredzi un jaunumiem. Izstāde uzlabo nozares uzņēmumu reģionālo un starptautisko atpazīstamību, kā arī stimulē klienta biznesa attīstību un pārdošanas apjomu pieaugumu. Sadarbībā ar nozares profesionāļiem blakus ekspozīcijai tiek rīkoti semināri par aktualitātēm šajā jomā. Piedalīšanās izstādēs ir ļoti svarīgs un nozīmīgs solis, jo, rīkojot izstādes, mēs pārliecināmies, ka tieši šeit Jums ir iespēja veidot un nodibināt tiešus kontaktus ar vēlamajiem partneriem un patērētājiem, un attīstīt attiecības ar jau esošajiem klientiem,” norāda starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrības “BT1” projektu vadītājs Rolands Nežborts. “Mums ir ar ko lepoties – tie ir mūsu uzņēmēji, vietējā prece un neatkārtojama kvalitāte. Izstāde ir vieta, kur uzņēmumiem ir iespēja sevi apliecināt gan starptautiskā mērogā, gan apmeklētāju vidū, tādējādi paplašinot sadarbības partneru un klientu skaitu. Atsaucoties uz cilvēku interesi, nolēmām tiem uzņēmumiem, kas vēl nav pieteikušies, dot iespēju sevi pierādīt starptautiskā izstādē un piešķirot līdz 50% finansējumu izstādes stenda laukuma nomai,” atzīst LUAC valdes loceklis Alberts Jodis. Interesenti, kas vēlas piedalīties izstādē un saņemt līdz 50% finansējumu, aicināti sūtīt pieteikumu uz luac@luac.lv līdz 28. februārim. Ieviesta jauna preču zīme – Quality Product of Latvia Autors: BNA Latvia Latvijas Eksportpadome ievieš tirgū jaunu preču zīmi Quality Product of Latvia, kas veidots ar mērķi atbalstīt Latvijas vietējo uzņēmumus – ražotājus, kas savu produkciju eksportē uz ārvalstīm, kā arī veidot Latvijas un kvalitatīvas produkcijas vienoto tēlu ārvalstu patērētāju apziņā. Ārvalstu patērētājus jaunais zīmols vispirms informēs par tādu valsti – Latviju– vienlaikus liekot to asociēt ar kvalitāti un augstas klases produktiem. “Mazai valstij kā Latvija, izejot pasaules tirgū – globālajā arēnā, joprojām ļoti būtiski ir saglabāt savu identitāti un demonstrēt sevi, kā valsti, kurā ražo augstas kvalitātes produktus un nodrošina profesionālu servisu. Ar preču zīmes palīdzību vēlamies sniegt uzņēmumiem sākotnējo atbalstu eksporta uzsākšanā un klientu piesaistē,” norāda Latvijas Eksportpadomes projektu direktors Jānis Āboliņš. Uzņēmumiem, kas saņems preču zīmi, ar tās palīdzību būs iespēja gūt papildus atpazīstamību saviem produktiem, jo preču zīme tiks popularizēta ne vien saistība ar produktu, bet arī atsevišķi. Līdz ar to zīmols piešķirs produktam un uzņēmumam papildus vērtību, kas uzsākot eksportu vai jaunu tirgu apgūšanu ir sevišķi būtiski. Jau šobrīd preču zīmes saņemšanai pieteikušies vairāki uzņēmumi un ir uzsākts darbs pie produktu kvalitātes izvērtēšanas. Uz preču zīmes Quality Product of Latvia saņemšanu var pretendēt jebkurš uzņēmums, kas eksportē un kura konkrētā prece vai pakalpojums atbilst preču zīmes kvalitātes kritērijiem. Kritērijus atbilstoši katra individuāla produkta specializācijai izstrādās nozares eksperti, akcentējot preces vai pakalpojuma kvalitātes un nosakot ierobežojumus atbilstoši Latvijas ražošanas standartiem. “Lai vienlaikus ļautu vietējiem uzņēmumiem attīstīties, sasniegt arvien plašākus tirgus un veicināt Latvijas atpazīstamību un ekonomisko izaugsmi, kas iespējama tikai veicinot eksportu, nepieciešams veidot saikni starp kvalitatīviem uzņēmumiem un Latvijas valsti. “Quality Product of Latvia” mērķis ir nodrošināt šo abu pušu abpusēji izdevīgu un uz panākumiem virzītu attīstību nākotnē,” atzīmē J.Āboliņš. |